PUD 2017 Latvija

POTOVANJE V NEZNANO DEŽELO

Štart iz Ljubljane ob 14.00. V Benetke smo prispeli okoli 16.30. Let iz benetk smo imeli ob 18.55, se pravi smo imeli dovolj časa za raziskovanje letališča Marco polo. Na letalo smo se vkrcali ob 18.30 ter čakali na naš vzlet. V Frankfurtu smo pristali okoli devete ure, let iz tja pa smo imeli 21.30 z 30min zamudo. V Rigo smo prispeli precej pozno okoli prve ure zjutraj. Z taksijem so nas odpeljali do našega doma. Katarina se je prvič peljala z letalom. ;)

PON, 6. 3. 2017
Zjutraj smo spoznali Aigo, ki nam je povedala kaj si v Latviji lahko ogledamo in kje se lahko dobro najemo. Potem smo odšli v trgovino, si pripravili kosilo, nato pa sva Tjaša in Katarina odšli na prelepo zasneženo plažo in uživali v razgledu.
Lep pozdrav
Katarina in Tjaša

TOR, 7. 3. 2017

Zjutraj smo se dobili z Aigo ter odšli v bolnico, da smo si jo ogledali ter viedeli prostore kjer bomo opravljali prakso. Za tem nama je Aiga razkazala še kolidž. Popoldan sva izkoristili za raziskovanje okolice.

SRE, 8. 3. 2017

Danes je bil za naju prvi dan prakse tukaj v Jurmali. Način dela je precej podoben kot v Sloveniji, najbolj pa se razlikuje odnos do pacientov. Tukaj si sestre zares vzamejo čas za vsakega pacienta posebaj. Tudi do naju so bile zelo prijazne in so se trudile govoriti v angleščini. Popoldne pa sva spoznali novo prijateljico – študentka iz Litve, ki je prav tako na praksi tukaj v Rigi in Jurmali.

ČET., 9. 3. 2017
Dopoldan sva bili na praksi v lokalni bolnišnici, popoldan pa sva prvič odšle v Rigo in si na hitro ogledale majhen del mesta.

NED., 12. 3. 2017
Zjutraj sva vstali, pojedli zajterk ter se odpravili z vlakom do Rige. Tam sva si ogledali en del Rige, si pogledali Nacionalni muzej ter protestantsko cerkev. Pozno kosilo sva jedli v lokalni restavraciji ter se nato odpravili nazaj proti domu.
PON., 13. 3. 2017
Dopoldan sva bili na oddelku za terapijo, kjer sva imeli veliko opravka z nastavljanje infuzij ter z samo pripravo. Popoldan pa smo se dobili z sosedo iz Litve ter skupaj pripravili slastno kosilo.
2. teden
Jutranja rutina je, da ustaneva ob 8.00 ter popijeva kakav. Ob 9.00 sva že pripravljeni za delo na praksi. Popoldan pa poteka različno. Odhajali sva v Rigo, da sva si ogledali še ostali del starega mesta. Šli sva tudi v kino, kjer sva si ogledali Lepotico in zver. Kadar ne greva v Rigo, si vzameva večer zase in greva na daljši sprehod po peščeni plaži in si ogledava film na računalniku. Spoznali sva nove prijateljice iz Slovaške, Litve, Španije in Češke. Skupaj smo odšle na mexicano
večer v Rigi.

3. teden

Ta teden sva si v Rigi ogledala muzej o zgodovini medicine v Latviji in kako se je razvijala. Privoščili sva si tudi hladno roza juho, ki pa je odlična. Videle sva veliko zanimivih in šokantnih stvari. petek popoldan sva si vzele za športni dan. Šle sva na 2,5 urni sprehod po plaži. V soboto pa sva se družile z sosedi iz Španije, kjer sva zvedeli veliko zanimivih stvari o njihovi kulturi. v nedeljo pa sva prvič poskusile speči pravo slovensko sladico (jabolčni zavitek). Bil je odličen.